| Προγράμματα & Δράσεις του Σχολείου | |
| 2024-2025 | |
|
Διαφημιστικό https://europeanschoolradio.eu/episode/12261 Εκπομπή https://europeanschoolradio.eu/episode/12337
|
![]() |
| 2025-2026 | |
|
Πρόγραμμα ΔΡΑ.Σ.Ε.+ Παρέχει ενισχυτική διδασκαλία σε πρωινό χρόνο με δεύτερο εκπαιδευτικό στην τάξη, στα μαθήματα των Ελληνικών και Μαθηματικών. Μαθήματα στήριξης για παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία Επιχορηγούμενες εκπαιδευτικές επισκέψεις Περισσότερα: https://mdet.moec.gov.cy/index.php/el/erga/programmatiki-2021-2027/19-2021-2027/127-draseis-2021-2027 |
![]() |
|
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Πρόληψη & Διαχείριση Σχολικών Συγκρούσεων Θέμα φετινής χρονιάς: «Βελτίωση του κοινωνικού εαυτού – Γίνομαι φίλος με όλα τα παιδιά».
Δραστηριότητες από το εγχειρίδιο για σχολικό εκφοβισμό Εφαρμογή «Κώδικα Καλής Συμπεριφοράς» «Αξιολόγηση Σχολικών Ρουτίνων» Παιχνίδια αυλής & Παιδιά-Διαμεσολαβητές Σύνδεση δραστηριοτήτων με τη μαθησιακή διαδικασία Περισσότερα: https://www.pi.ac.cy/pi/index.php?option=com_content&id=3007 |
![]() |
|
Πρόγραμμα για τη Βελτίωση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων Στόχος: Βελτίωση της κατανόησης γραπτού λόγου. Να κατανοούν και να αποδίδουν κείμενα προφορικά ή γραπτά Να γίνονται ενεργητικοί ακροατές Να κατανοούν και να εφαρμόζουν γραπτές οδηγίες Να βελτιώνουν αναγνωστική ικανότητα Να χρησιμοποιούν στρατηγικές κατανόησης Να αποκτούν πλούσιο λεξιλόγιο Το υλικό θα είναι διαφοροποιημένο, ώστε να εντοπίζονται ανάγκες και να υποστηρίζεται η ατομική πρόοδος κάθε παιδιού. |
|
|
Φιλαναγνωσία Δράσεις ενίσχυσης της αγάπης για το βιβλίο με στόχο: Αύξηση αναγνωστικού όγκου Ανάπτυξη θετικών στάσεων προς την ανάγνωση Μεγαλύτερη συμμετοχή και ενδιαφέρον Αξιοποίηση δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου |
|
|
«Πρασινίζω το σχολείο μου – Πρασινίζω τη γειτονιά μου» Το σχολείο δημιούργησε μεγάλο χώρο πρασίνου στην αυλή για αξιοποίηση στη διδασκαλία και για εμπλοκή των παιδιών στη φροντίδα του. Περισσότερα : https://prasinizo.com/el/schools/bdd04f2b-241c-48e2-9fa1-acaad891eb48 |
![]() |
|
«Τηγανοκίνηση» Πρόγραμμα συλλογής χρησιμοποιημένων οικιακών λαδιών για μετατροπή σε βιοντίζελ. Περισσότερα: https://tiganokinisi.wixsite.com/tiganokinisi |
![]() |
|
Συμμετοχή στη Διεθνή Έρευνα PIRLS (Δ' Τάξη) Η Δ΄ τάξη συμμετέχει στη διεθνή μελέτη PIRLS, που αξιολογεί αναγνωστικές δεξιότητες.
Στόχος: συνεχής βελτίωση ποιότητας διδασκαλίας & μάθησης. Περισσότερα: |
![]() |
|
Πρόγραμμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» Το σχολείο συμμετέχει στο πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου.
Υποστηρίζεται από το CyberEthics και περιλαμβάνει συμμετοχή στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου. Περισσότερα: |
![]() |
|
STEM στο Προαιρετικό Ολοήμερο Σχολείο Μαθήματα ψηφιακής τεχνολογίας για τα παιδιά της Στ΄ τάξης.
Περισσότερα: https://www.moec.gov.cy/dde/programs/proairetiko_oloimero/index.html |
![]() |
|
Συμμετοχή στην Έρευνα Συμπεριφορών Υγείας Μαθητών/Μαθητριών (HBSC) του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) Η έρευνα HBSC αποτελεί μία διακρατική έρευνα για τη συμπεριφορά εφήβων (11-16 ετών) σε σχέση με θέματα υγείας και η οποία πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια. Οργανώνεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως μια έγκυρη πηγή πληροφοριών για θέματα υγείας των εφήβων, η οποία υιοθετεί τη θέση ότι η υγεία περικλείει φυσικές, κοινωνικές αλλά και συναισθηματικές πτυχές.
Περισσότερα: |
|







