Δημοτικό Σχολείο Καϊμακλίου Β' (ΚΒ)
Mon-Fri – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 22431253
Τηλεομοιότυπο: 22730789
Μενού
Προγράμματα & Δράσεις του Σχολείου 
2024-2025

Διαφημιστικό

https://europeanschoolradio.eu/episode/12261

Εκπομπή

https://europeanschoolradio.eu/episode/12337

 

2025-2026

Πρόγραμμα ΔΡΑ.Σ.Ε.+

Παρέχει ενισχυτική διδασκαλία σε πρωινό χρόνο με δεύτερο εκπαιδευτικό στην τάξη, στα μαθήματα των Ελληνικών και Μαθηματικών.
Περιλαμβάνει επίσης:

Μαθήματα στήριξης για παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία

Επιχορηγούμενες εκπαιδευτικές επισκέψεις

Περισσότερα:

https://mdet.moec.gov.cy/index.php/el/erga/programmatiki-2021-2027/19-2021-2027/127-draseis-2021-2027

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Πρόληψη & Διαχείριση Σχολικών Συγκρούσεων

Θέμα φετινής χρονιάς:

«Βελτίωση του κοινωνικού εαυτού – Γίνομαι φίλος με όλα τα παιδιά».


Δράσεις που θα πραγματοποιηθούν:

Δραστηριότητες από το εγχειρίδιο για σχολικό εκφοβισμό

Εφαρμογή «Κώδικα Καλής Συμπεριφοράς»

«Αξιολόγηση Σχολικών Ρουτίνων»

Παιχνίδια αυλής & Παιδιά-Διαμεσολαβητές

Σύνδεση δραστηριοτήτων με τη μαθησιακή διαδικασία
Το πρόγραμμα γίνεται υπό την καθοδήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου.

 Περισσότερα:

https://www.pi.ac.cy/pi/index.php?option=com_content&id=3007                                                   

 

Πρόγραμμα για τη Βελτίωση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

Στόχος: Βελτίωση της κατανόησης γραπτού λόγου.
Τα παιδιά θα εξασκούνται ώστε να μπορούν:

Να κατανοούν και να αποδίδουν κείμενα προφορικά ή γραπτά

Να γίνονται ενεργητικοί ακροατές

Να κατανοούν και να εφαρμόζουν γραπτές οδηγίες

Να βελτιώνουν αναγνωστική ικανότητα

Να χρησιμοποιούν στρατηγικές κατανόησης

Να αποκτούν πλούσιο λεξιλόγιο

Το υλικό θα είναι διαφοροποιημένο, ώστε να εντοπίζονται ανάγκες και να υποστηρίζεται η ατομική πρόοδος κάθε παιδιού.

 

Φιλαναγνωσία

Δράσεις ενίσχυσης της αγάπης για το βιβλίο με στόχο:

Αύξηση αναγνωστικού όγκου

Ανάπτυξη θετικών στάσεων προς την ανάγνωση

Μεγαλύτερη συμμετοχή και ενδιαφέρον

Αξιοποίηση δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου
 

 

«Πρασινίζω το σχολείο μου – Πρασινίζω τη γειτονιά μου» 

Το σχολείο δημιούργησε μεγάλο χώρο πρασίνου στην αυλή για αξιοποίηση στη διδασκαλία και για εμπλοκή των παιδιών στη φροντίδα του.

Περισσότερα

https://prasinizo.com/el/schools/bdd04f2b-241c-48e2-9fa1-acaad891eb48

«Τηγανοκίνηση»

Πρόγραμμα συλλογής χρησιμοποιημένων οικιακών λαδιών για μετατροπή σε βιοντίζελ.
Το κέρδος επιστρέφει στο σχολείο για περιβαλλοντικές δράσεις όπως κομποστοποίηση και αύξηση του πρασίνου.
Τα λάδια παραδίδονται στην κεντρική είσοδο του σχολείου.

Περισσότερα:

https://tiganokinisi.wixsite.com/tiganokinisi

Συμμετοχή στη Διεθνή Έρευνα PIRLS (Δ' Τάξη)

Η Δ΄ τάξη συμμετέχει στη διεθνή μελέτη PIRLS, που αξιολογεί αναγνωστικές δεξιότητες.
Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί παρακολουθούν σεμινάρια για:

  • κατανόηση γραπτού λόγου
  • ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων
  • καινοτόμες ψηφιακές διδακτικές μεθόδους

Στόχος:

   συνεχής βελτίωση ποιότητας διδασκαλίας & μάθησης.

Περισσότερα:

https://pirls.pi.ac.cy/pirls/

Πρόγραμμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»

Το σχολείο συμμετέχει στο πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου.


Τα παιδιά μαθαίνουν:

  • προστασία προσωπικών δεδομένων
  • αναγνώριση διαδικτυακών κινδύνων
  • σεβασμό στη διαδικτυακή επικοινωνία
  • δημιουργική και ασφαλή χρήση του διαδικτύου

Υποστηρίζεται από το CyberEthics και περιλαμβάνει συμμετοχή στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.

Περισσότερα:

https://esafeschools.pi.ac.cy/

STEM στο Προαιρετικό Ολοήμερο Σχολείο

Μαθήματα ψηφιακής τεχνολογίας για τα παιδιά της Στ΄ τάξης.
Αναπτύσσονται δεξιότητες:

  • κριτικής σκέψης
  • συνεργασίας
  • επίλυσης προβλημάτων
  • επικοινωνίας
  • χρήσης ψηφιακών εργαλείων
  • ανάληψης πρωτοβουλιών

Περισσότερα:

https://www.moec.gov.cy/dde/programs/proairetiko_oloimero/index.html

Συμμετοχή στην Έρευνα Συμπεριφορών Υγείας Μαθητών/Μαθητριών (HBSC) του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO)

Η έρευνα HBSC αποτελεί μία διακρατική έρευνα για τη συμπεριφορά εφήβων (11-16 ετών) σε σχέση με θέματα υγείας και η οποία πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια. Οργανώνεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως μια έγκυρη πηγή πληροφοριών για θέματα υγείας των εφήβων, η οποία υιοθετεί τη θέση ότι η υγεία περικλείει φυσικές, κοινωνικές αλλά και συναισθηματικές πτυχές.

 

Περισσότερα:

 https://hbsc.pi.ac.cy/hbsc/